Новини від Фольксваген
12.09.2019

Світова прем'єра «Нового Volkswagen» на Франкфуртському автосалоні

Volkswagen представляє новий бренд-дизайн та логотип
Новий логотип Volkswagen

 Компанія Volkswagen провела одну з найбільших світових ребрендигових компаній - реформування бренд-дизайну. Світова прем'єра нового логотипу та нового бренд-дизайну Volkswagen була представлена на Міжнародному автосалоні у Франкфурті 9 вересня 2019 року.
 Це початок нової ери для Volkswagen, що знаменується презентацією повністю електричного автомобіля ID.3.Новий час ставить нові вимоги. Майбутнє Volkswagen за електротехнологіями та присутністю в online мережі та нульовим рівнем викидів шкідливих речовин.

 Новий дизайн від Volkswagen в цілому створив єдиний глобальний досвід взаємодії з брендом на 360°, став більш сучасним і ще ближчим до споживачів. Новий логотип Volkswagen представлений в пласкому двовимірному дизайні і зведений до основних елементів.Йохен Сенгпіль, директор з маркетингу Volkswagen, пояснює: «Ми створили нову цілісну стратегію взаємодії споживача з брендом. Мета в майбутньому – не демонстрація ідеального світу реклами. Ми хочемо стати більш людяними і сповненими життям, та адаптуватися до перспектив клієнта і розповідати про себе реальні історії».

 Перехід на новий дизайн бренда повинен бути завершений до 2020 року. Новий бренд-дизайн створено як для Volkswagen легкові автомобілі, так і для Volkswagen Комерційні автомобілі.

 Ребрендинг Volkswagen охопить 171 ринок збуту по всьому світу. Це 10 000 дилерських та сервісних центрів, де буде замінено близько 70 000 логотипів. В Україні процес адаптації та впровадження нового бренд-дизайну буде поступовим та поетапним. Оновлення почнеться на початку листопада та триватиме до кінця 2019 року

Новий логотип став сучаснішим, зрозумілішим та простішим. Замість слоганів Volkswagen вперше презентує звуковий логотип. Тепер замість чоловічого голосу в рекламних комунікаціях до аудиторії буде звертатися жіночий голос від імені Volkswagen.